"چیزی که دیروز برای من اثبات و سبب آن تصمیم شد، بحث تکریم ارباب رجوع بود، خانمی آمده و بیش از یک و نیم سال است که می‌خواهد تولید ایجاد کند، زمینی را گرفته و در آن هزینه کرده و همه ساخت و سازهای آن را انجام داده است".
کد خبر: ۱۰۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 19 January 2023

به گزارش تابناک مازندران،  استاندار مازندران در مورد اخراج مدیر دولتی را تشریح کرد.

سید محمود حسینی‌پور در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت اخراج روز گذشته یکی از مدیران استان از نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تصریح کرد:

تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های دولتی، خدماتی و نیمه دولتی تحت هیچ عنوانی نباید ساده انگاشته شود بلکه مشی اصلی دولت سیزدهم است و شخص رییس جمهور این مهم را رعایت می‌کند و همه مدیران نیز باید خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

استاندار مازندران گفت: "چیزی که دیروز برای من اثبات و سبب آن تصمیم شد، بحث تکریم ارباب رجوع بود، خانمی آمده و بیش از یک و نیم سال است که می‌خواهد تولید ایجاد کند، زمینی را گرفته و در آن هزینه کرده و همه ساخت و سازهای آن را انجام داده است".

او ادامه داد: "یک نهادی به او مجوز داده و او براساس مجوز این کارها را انجام داده است،هشت ماه بعد همین مدیری که از جلسه اخراج شد؛ آمده اعلام کرده که آن اداره حق نداشته به شما برای این زمین مجوز بدهد و اتفاقاتی هم در این بین افتاد که بگذریم..."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار